fbpx

    Find svar på vores ofte besvarede spørgsmål her

    Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad I laver?

    Vi hjælper dig med at forstå, tiltrække og fastholde den yngre målgruppe (Generation Z), hvilket er født mellem 1995-2005.

    Hvad er den første ting, du ville gøre, når du kigger på mit firma?

    We start by looking at the company’s current position. Specifically, we look at three areas:

    1. Hvad er din virksomheds nuværende udfordringer i forbindelse med Generation Z?

    2. Hvilke tidligere eller nuværende tiltag har virksomheden prøvet for at løse denne udfordring, og hvad var resultatet af disse tiltag?

    3. Hvor attraktiv er din virksomhed til Generation Z?

    Efterfølgende sætter vi os dybere ind i virksomheden samt tilførende produkter, ydelser, brand, miljø osv.

    Bruger i universelle løsninger?

    Nej, eftersom alle virksomheder og cases er forskellige. På grund af dette er alle vores koncepter, workshops, strategier, opgaver, planlægninger osv. skræddersyet til den bestemte virksomhed.

    Hvordan arbejder I?

    Gennem konstant samarbejde. Samarbejde er et yderst vigtigt element i vores arbejde. Dette gælder både mellem vores klienter og os selv, men også internt i vores team. Vi bestræber os altid efter at støtte og styrke hinanden, så vi kan skabe de bedste resultater for vores klienter. Vi justerer konstant de processer og værktøjer, som vi bruger, for at holde os ajour.

    Hvad er fordelen ved at benytte sig af eksterne konsulenter?

    Eksterne konsulenter kan bidrage med pespektiver og viden, som interne konsulenter ikke kan, da de eksterne konsulenter kan forholde sig objektive. In-house medarbejdere tilpasser sig til den bestemte virksomhedskultur. Dette skaber en begrænsning i deres kreativitet, hvilket gør det svært for dem, at se virksomheden fra et helikopter perspektiv. Som eksterne konsulenter, giver vi derfor et anderledes og innovativt perspektiv til virksomheden.

    Hvilke brancher arbejder I med?

    Vi bestræber os i at arbejde med virksomheder fra alle brancher. Der er dog enkelte brancher, som vi har valgt at afgrænse os fra, da det er begrænset hvor meget værdi vi kan give virksomheder fra disse brancher. Dette kunne f.eks. være medicin industrien, som er skærpet med reguleringer. Hvis du er I tvivl om din branche, er du velkommen til at kontakte os.

    Hvad er jeres priser?

    Eftersom alle vores cases er skræddersyede, så er prisen baseret ud fra projektets omfang. Prisen er estimeret efter vi har dannet os et klart billede af virksomhedens behov. Vores teams teoretiske- og praktiske viden bliver brugt til at identificere, diagnosere og implementere unikke løsninger for din virksomheden. Dette kan enten være projektbaseret eller på et månedligt basis. Alle vores løsninger er i overenstemmelse med virksomhedens specifikke behov. Afhængig af virksomheden, benytter vi os vores ekspertise til at fremvise en overordnet løsning.

    Hvordan tackler I risiko eller fiasko?

    Risiko er en faktor, som altid vil være der. Vi arbejder dog med at minimere risici gennem analyser, research og udregninger. I samarbejde med dig, undersøger vi potentielle risici, som kunne opstå ved implementering af forskellige tiltag. Vi sørger for at udarbejde en risiko portfølje, for at få et overblik over mulige risici, hvilket er med til at formindske deres potentiale, hvis de nu skulle opstå. Risici giver potentiale for succes, men vi gør vores yderste for at minimere risici.

    Min branche er speciel, kan I rådgive mig?

    Dette afhænger af din branche. Vi arbejder ikke med alle brancher eller virksomheder. Vi fokuserer vores arbejde på de virksomheder, som arbejder inden for B2C-modellen (business-to-consumer). Vi føler, at vi kan tilføre virksomheder, som gør brug af denne model, mest værdi. Herudover arbejder vi kun med virksomheder, som selv er villige til at vokse gennem innovation og ude-af-boksen tænkning. For at undersøge, om vi kan arbejde med din virksomhed, anbefaler vi altid i en gratis og uforpligtende samtale med os. Hertil kan vi diskutere om vi er den rette at kontakte ift. din branche eller industri.

    Hvilke typer virksomheder kan drage fordel af et samarbejde?

    Størstedelen af virksomheder kan drage fordel af et samarbejde med RELEVO. Dette er især, hviis man er en mellemstore eller store etablerede virksomheder. Dette skyldes det faktum, at store virksomheder ofte har været under konstant vækst, så de ikke kan overveje andre måder at vokse eller innovere på, det enkle princip om “Hvis det ikke er ødelagt, skal du ikke løse det.” Når denne vækst begynder at se et fald, er det, når virksomheden griber ind. Men den æra, vi lever i i dag, kræver, at virksomheder konstant innoverer og holder sig foran markedet, og det er, hvad vi vil hjælpe dig med. Er du stadig i tvivl, så lad os hjælpe dig.

    Hvilke fordele vil jeg få med et samarbejde med RELEVO?

    Et samarbejde med RELEVO. vil først og fremmest give dig en dybtgående viden om Generation Z. Denne viden bruges til at skabe koncepter, der kan hjælpe med at løse dine aktuelle udfordringer og nå dine mål. Vi skaber sammen koncepter fra vores udefra-ind perspektiv og innovative tankegang. Vi er den næste generation af rådgivning, hvorfor du oplever åbensindede muligheder, som ikke er begrænset af den traditionelle industri. Vi udfordrer dig som digitale indfødte til at indlede din kreative tankegang, så nye idéer og unikke koncepter kan få frit spil sammen med os.

    Kan I beskrive jeres team?

    Vores medarbejdere er unge specialister, der besidder både praktisk og teoretisk erfaring inden for sine respektive forretningsområder. Herudover kombineret med den digitale opdragelse og en innovativ tankegang. Vores team er valgt gennem en højt kvalificeret rekrutteringsproces. Vi vælger meget omhyggeligt vores kollegaer, der tror på sine egne evner. Dette gøres for at sikre dig et team af lidenskabelige individer, der elsker det, de gør, og ved, hvad de taler om.

    Bliv ringet op

    Stadig i tvivl?

    Hav en uforpligtende samtale med os.



    Ryan Aryan

    “Delivering the message in a manner in which companies understand that working together with young adults is the most valuable asset to engage with the future of business.”

    Ryan Aryan

    Adm. direktør & grundlægger

    Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/relevo.dk/public_html/wp-content/plugins/Ultimate_VC_Addons/modules/ultimate_team.php on line 347