Ofte stillede spørgsmål

Her kan du se en oversigt over de spørgsmål vi oftets bliver stillet. Har du et spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.

Banner Image

Om Relevō Helmet

Relevō Helmet kan benyttes til at smertelindre under bl.a. migræne og hovedpine. Relevō Kan både køle og varme hoved og nakke.

Kuldeterapi:

  • Migræne
  • Hovedpine
  • Feber
  • Hjernerystelse
  • Genoptræning og sports performance

Varmeterapi

  • Spændingshovedpine
  • Smerter i nakke
  • Feber

Det vigtigt at pointere, at man ikke altid vil kunne undgå medicinsk behandling. Ved længerevarende smerte er det vigtigt at søge lægehjælp og få den rette medicin. Relevō Helmet er et supplement til smertelindring.

Relevō Helmet kan enten bruges til at varme eller køle hovedet.

Kulde

Placer din Relevō Helmet eller gels i køleskabet eller fryseren i min. 1 time.

Vores opbevaringsposer er vandtætte, antibakterielle og lugtafvisende for at du trygt kan opbevare din Relevō Helmet ved siden ad dine madvarer i køleskabet eller fryseren.

Opbevar altid din Relevō Helmet eller gels i medfølgende pose når du køler den.

Alle har forskellige reaktioner på kuldeterapi på hovedet. Mens mange finder det behageligt, kan det dog være for intenst for andre. Hvis du oplever dette, så prøv at efterlade din Relevō Helmet undenfor fryseren i 15 min inden du tager den på.

Relevō Helmet kan opbevares i køleskabet eller fryseren, så længe du ønsker det, og kan altså ligge klar til brug.

Posen den opbevares i er vandtæt, antibakterielt og anti-lugt behandlet - det samme gør sig gældende for hjelmen, der også er antibakterielt og anti-lugt behandlet. Desuden kan hele produktet vaskes i maskine

Varme

OBS! vær opmærksom på at gels kan blive meget varme.

Placer gels i mikroovnen og varm ved lav varme. Distribuer varmen ved at trykke på gelene. Fortsæt indtil gelene har ønskede temperatur og placer herefter i din Relevō Helmet.

Relevō Helmet kan holde sig kold i over en time, såfremt den køles i fryseren

Relevō Helmet er lavet nøje udvalge materialer.

Den ydre isolerende skal består af limstens neopren. Neoprenen holder på temperaturen fra dine gels i længere tid. Desuden er limstensneopren latexfri.

Det indre materiale består af et jerseymateriale med grafit. Dette materiale tillader høj diffusion af temperaturen fra gelene.

Du kan læse mere om materialerne her.

Fjern gels fra din Relevō Helmet og fastgør stropper til velcro inden vask.

  • Maskinvaskes ved maks. 30 grader (skånevask)
  • Må ikke bleges
  • Må ikke tørretrumbles
  • Skal ligge tørre
  • Må ikke stryges
  • Brug ikke skyllemiddel

Relevō Helmet anvendes efter behov.

Relevō Helmet findes i to størrelse.

  • S/M til hovedmål 52-58 cm
  • M/L til hovedmål 59-62 cm

Hovedmål måled således: Brug et målebånd og placér det ca.0,5 cm over dit øre, før det videre over midten af din pande og slutteligt rundt om hele hovedet.

Når du køber din Relevō Helmet modtager du følgende:

  • Relevō Helmet
  • Relevō Eye Piece
  • Opbevaringspose til Relevō Helmet
  • Opbevaringspose til gels

Abonnement

Hos Relevō Technology er der ingen binding efter de første 2 måneder. Det vil sige, at fra du har signet up og modtaget din Relevō Helmet, kan du opsige dit abonnement efter 2 måneder. Det har vi gjort for, at imødekomme personer der kun vil benytte Relevō Helmet i en kort periode eller blot vil teste om de finder den ønskede effekt – og dermed vi kan holde prisen nede til dig, der ønsker at benytte Relevō Helmet i længere tid.

Du vil dog altid betale dit abonnement månedligt. Dit abonnement stopper først, når vi har modtaget Relevō Helmet retur.

Efter bindingsperioden på 2 måneder fortsætter dit månedlige abonnement indtil du sender din Relevō Helmet retur til os.

Fortryder du dit abonnement inden produktet afsendes, afmelder vi dit abonnement og du modtager betalingen retur. Du skal melde din fortrydelse til os på mail, info@relevo.dk, hurtigst mulig. Du kan kontakte os her.

Fortryder du dit abonnement efter modtagelsen af dit produkt, opsiges dit abonnement først efter vi har modtaget det retur. Igen skal du meddele dette til os på mail eller kontakte os her.

Når du ønsker at opsige dit abonnement, skal du meddele os på mail info@relevo.dk eller kontakte os her.

Du vil modtage information om, at sende dit produkt retur. Efter inspektion af produktet opsiges abonnementet. Produktet skal være modtaget af Relevō Technology inden fornyelse af løbende abonnement for, at abonnementet kan opsiges indenfor den indeværende måned. Modtages produktet ikke inden automatisk fonyelse, vil abonnementet såled først kunne opsiges den efterfølgende måned.

Min ordre

Du kan sende os en mail eller kontakt os her med dit ønske om, at få tilføjet en vare til din ordre, så vil vi forsøge at nå at få det med.

Vi kan dog desværre ikke garantere dette, da vi bestræber os op at være hurtige til at pakke din ordre, og sende den til dig hurtigst muligt. Vi vil dog rigtig gerne være behjælpelige med at få tilføjet flere varer til din ordre. Kan vi nå at stoppe din ordre og få din ønskede vare tilføjet, så vil vi sende dig et link til betaling.

Der kan være flere årsager til at du ikke har modtaget din ordre endnu. 

Efter du har lagt din bestilling på en ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse. Du hører igen fra os, når vi har pakket din ordre. Herefter vil du modtage en besked fra valgte pakke leverandør med en leveringsbeskæftigelse og dit track & trace nummer, så du kan følge din pakke på fragtfirmaets hjemmeside. 

  • Tjek på din ordrebekræftelse om du har oplyst korrekt navn og adresse.
  • Har du ingen ordrebekræftelse fået? Har du mon tastet den korrekte mailadresse? 
  • Tjek om du har bestilt en vare, som er markeret som en ”Pre-order” – det vil fremgå i titlen på produktet samt med en markering på forsiden. Hvis du har bestilt en vare, som er på pre-order, så vil din ordre først blive afsendt, når denne vare er kommet hjem.

Kan du ikke finde årsagen i en af de øvre punkter, så kontakt os på info@relevo.dk eller her så vil vi hurtigt få undersøgt problemet.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse? Så kontakt os endelig på info@relevo.dk eller her hvor vi hurtigt kan tjekke om din ordre er gået igennem.

Har vi endnu ikke afsendt din ordre, så vil du kunne annullere den, såfremt vi når at se din besked inden afsendelse. Skriv en mail til os info@relevo.dk eller kontakt os her. Har vi allerede afsendt din ordre, så er det ikke længere muligt at annullere, men så er du velkommen til at sende din ordre retur til os.

Vi pakker og sender ordrer ud alle dage og bestræber os på at sende pakken samme dag som du bestiller. I forbindelse med travle perioder som jul mm. kan der dog forekomme ekstra leveringstid. 

Pakker forventes at ankomme inden for 1-2 dage.

Der er fri fragt på alle køb af Relevō Helmet til pakkeshop.

Indtil d. 24 december 2023 tilbyder vi desuden fri fagt til hjemmelevering.

Hvor længe går der før mine penge bliver tilbagebetalt?

Ønsker du at returnere varer købt på relevo.dk, bedes du kontakte os. Så tilsender vi en retulabel til din email. Du kan kontakte os på info@relevo.dk eller her.

Pris for returlabel kr. 49,-, som vi fratrækker beløbet.

Pak varen forsvarligt ind. Du kan evt. genbruge vores forsendelseskasse.

Herefter indlevere du varen i nærmeste pakkeshop - husk at få en kvittering med. Relevō Technology har ikke mulighed for at spore returpakken uden kvittering.

Når din returnering modtages, vil vi gennemgå varens stand og når returneringen er behandlet, vil der blive udsendt en returneringsbekræftelse på mail. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.'

Har du stadig ikke fået svar på dit spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os på info@relevo.dk eller her.

Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.

Det beklager vi naturligvis mange gange.

Send os en mail til info@relevo.dk,eller kontakt os her, så skal vi hurtigt sørge for at få eftersendt din vare, hvis vi stadig har den på lager. Har vi ikke længere varen, så vil vi selvfølgelig tilbagebetale beløbet.

Har du bemærket en fejl/mangel på varen, som ikke er opstået ved fejlagtig brug, skal du kontakt os på info@relevo.dk eller her. Afhængigt af den konkrete situation vil du hurtigst muligt herefter modtage videre instrukser.

Dit køb er omfattet af købelovens regler. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Migræne

Alt for mange mennesker går rundt med symptomer alt for længe uden at vide, om de har migræne. Det første skridt er at finde ud af, om dine symptomer skyldes migræne. Tag Hemi Healths migrænetest her.

Ja, Relevō Helmet kan godt benyttes i kombination med medicin.

Relevō Helmet er et supplement og Ikke en erstatning for professionel medicinsk rådgivning

Selvom kølebehandlinger kan tilbyde hurtig og effektig lindring, er det vigtigt at huske på, at de ikke erstatter professionel medicinsk rådgivning. Er du i tvivl om du bør søge læge.